II Pra­cow­nia Pro­jek­to­wa­nia Wnętrz

Pracownia Projektowania Wnętrz II (rok III, l st.; rok l, lI, ll st.)

6109dr hab Beata Dobryjanowicz

Absolwentka Wydziału AW ASP w Warszawie (dyplom – 1997). Od 1997 r. praca na Wydziale AW warszawskiej ASP, początkowo w Pracowni Rysunku Perspektywicznego i Geometrii Wykreślnej, później w Pracowni Podstaw Projektowania adiunkta I st. Piotra Kwasieborskiego. W 2010 r. uzyskała tytuł doktora, a w 2020 tytuł dr habilitowanego. Obecnie adiunkt w Pracowni Projektowania Wnętrz II. Jest autorką licznych projektów wnętrz mieszkalnych i użyteczności publicznej, takich jak biura, sklepy czy przychodnie lekarskie.

 

 

 

Marta Czeczko

Absolwentka Wydziału Architektury Wnętrz Akademii Sztuk Pięknych w Warszawie (2015), architektka wnętrz i projektantka mebli. Autorka i współautorka wielu projektów wnętrz prywatnych oraz komercyjnych, które prezentowane były na wystawach oraz w publikacjach branżowych w Polsce i za granicą. Doświadczenie zawodowe zdobywała w Warszawie i w Paryżu, a od 2016 roku prowadzi własną pracownię projektową oraz współtworzy markę wyposażenia wnętrz. Od 2021 roku asystentka w II Pracowni Projektowania Wnętrz.

 

Program Pracowni


Pracownia prowadzi kurs projektowania wnętrz dla studentów III roku studiów licencjackich oraz I i II roku studiów magisterskich. Program pracowni skupia się na przekazaniu wiedzy i wykształceniu umiejętności niezbędnych przy uprawianiu zawodu architekta wnętrz. Zadania z jednej strony koncentrują się wokół wykorzystania środków plastycznych w tworzeniu, modyfikowaniu i porządkowaniu przestrzeni architektonicznej, a z drugiej strony pokazują wielowątkowość i interdyscyplinarność zagadnień składających się na warsztat architekta wnętrz. Preferowaną metodą projektową jest dochodzenie do rozwiązań przestrzennych drogą kolejnych przybliżeń w skali – od ogółu do rozwiązań szczegółowych. Nacisk położony jest na indywidualizowanie zadań i użycie różnorodnych narzędzi przy pracy nad projektem. Ponadto w zależności od charakteru i skali projektowanej przestrzeni, zakres opracowania oraz sposób prezentacji są zawsze ustalane jednostkowo. Kreatywne i oryginalne podejście do rozwiązań projektowych jest ważnym składnikiem oceny pracy studentów.

Zadanie - 1 Rok SSM- sem zimowy

Zadanie  - 3 Rok SSL -  sem zimowy